uppdatering

chacha bloggen (:
förlååt för det stora "uppehållet" typ en vecka, men lixom det har ju varit påsklov, skolan började idag...
& ah, emelie har ju dissat bloggen & skaffat en ny & skitit i denna så.. jaa ni, ni kommenterar ju knappast ?
jag ska försöka blogga mer, JAG! För emelie dissa denna blogg ju.. :/
men jag betyder ju typ inget för henne så..,
japp, men nu ska jag ut te det super härliga vädret igen,
gjort massa videoinlägg, några kommer väl ut på bloggen senare, btw så har jag filmat när jag sjunger som alla ni vill, men den får vi se om jag lägger upp.

kommentera mer, fler inlägg ni ser !

jjuste , var ju med bästa iissa typ hela lovet, så lite bilder kommer, tog massa (y)<3
& igår kollade jag ju på e.m.d <3,! ska skriva om det sen också,

 nneaw, iissa <3

haaha, en bild, men ska ut nu, chilla på altanen med väärsta solen, (:

inga supercoola smaylisar i detta inlägg, förlåt för det,
här kommer en :  
glada tankar, det gillar jag ! även fast jag nt lyckas så bra med det, men försöker mer & mer, ! (y)

På våran blogg är dt vi som är boss, medans vi är borta så sakna oss.

(y)

// Nneaw, såklart ju ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0