uppdatering, hej vilt?

chacha (: !
uppdateringen går si sådär va? jag skriver också mest av oss,
emelie får komma ikapp nu !
men jag har inte varit på de bästa humören på den senaste månaden,
 & det är inget jag kan ändra,
hur mycket jag än försöker, men ska kämpa, !
vivi är bäst som hjälper mig<3 
jag älskar henne (L)'
ah men nu är det påsklov woohoo  
pallar inte berätta om dagen nu, kanske imorgon,
 men den har inte varit så himla speciell.
jag har lurat massa idag, jag är ju bääst (y)
japp, men usch nu blir jag sådär yr igen !
 Assow idag var jag på Favoriten med pappa & mamma, o:
ah & ni typ vet inte att jag har ont i ryggen.. nu vet ni ! ah iaf, 
jag hade det för några veckor sen bara lite,
 det gick över, men typ i onsdags kom det tillbaka,
 på morgonen, så jag va inte med på hela fotbollsträningen..
ah men idag gjorde det ännu ondare var inte med på idrotten & massa,
kunde typ inte röra mig! Ah men iaf då på Favoriten så gick jag,
hade as ont i ryggen,
så blev jag vinglig & yr,  jag sa det te mamma & så fortsatte vi gå,
sen sa jag att jag höll på att svimma, & det kändes så äckligt!
så vi skyndade oss & sen gick te bilen, men det var otäckt !
nu är ja fett yr, men jag är ju knäpp som vanligt !  

ah men jag & vivi har haft videosamtal som vanligt,
men hennes dator dampade, så inge mer för inatt 
ah men puwsar! :* långt inlägg, shit the same?

ni är bäst ! ♥



 här får ni ! :*
 igga facet & checka in håret, färgade det mörkare i tisdagskväll  vad tycks?

På våran blogg är dt vi som är boss, medans vi är borta så sakna 
oss

(y)

//nneaw :*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0