kiss&bajs är najs <3

hejhopp gummisnopp !
jag är jäätte arg nuu, för bajsis inlägget försvann som jag skrev  ! tummen ner för det !

ah, men är med syster, & ah hon kollar på tv & jag
sitter häääääääär,  
förlåt syster om du blir irriterad på kopplingen mellan
 mig & mitt datorberoende !
känns verkligen inte kul att du typ tröttnat på mig,
 men dator e mys !
men med dej mer mys !
¨
jaa ni, idag - inget planerat.. ÄN !
jag & syster ska väl antagligen :
* flumma som alltid,
* typ chilla,
* ta kort,
* sitta vid dator ?,
* filma.. videoinlägg?

sen ska jag typ sova hos bäääästabäääääästa kusin, kanske ?

jamen, nu ska jag gå te syster ,
& också tvätta bort sminket jag somna med,
& fylla på nytt,
 så jag & syster kanske kan filma & ta kort ?

nu nös jag, något prosit ?

bild kommer

                                 jag & syster, grymt med kärlek te dej !

ni vet vad som gäller ? :

På våran blogg är dt vi som är boss, medans vi är borta så sakna oss.

(y)'

// Nneaw/Nell ! *: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0